sâmbătă, 27 iunie 2009

o mica pauza...

Dupa o mica pauza de cateva zile m`am gandit sa ma reintorc sa va mai dezvalui cate ceva din ce am facut zilele astea....Dupa cum ati auzit si pe la stiri..la radio bzi:) a murit M.Jackson. Un om mare ajuns la sfarsit fara puteri....dar in opinia mea eu cred ca si`a facut`o cu mana lui(droguri si altele), desi a fost un om bun...stau si ma intreb...pana acum de ce nu a fost bagat atat in seama? a? CARE E OPINIA TA?
P.S. Ti`am zis ca nu mai scriu mult ca sa nu iti oboseasca ochii...:D astept parerea ta...

3 comentarii:

  1. Un om mare a ajuns la sfarsit si intr-adevar si-a facut-o cu mana lui intr-o anumita masura. Dupa parerea mea a fost bagat destul de mult in seama, dar nu din punctele de vedere din care ar fi trebuit, de exemplu recordurile pe care le-a obtinu de-a lungul timpului, actiunile umanitare si altele. Oamenii prefera stirile de scandal, de aceea "a revenit in forta" cand a fost acuzat de molestare sexuala, ca si-pierdut nasul pe nu stiu unde. Dar in fine asta este doar parerea. mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa cum se stie lumea e innebunita dupa stirile de scandal. Intr-adevar M.Jackson nu a mai fost bagat in seama pentru recordurile pe care le-a obtinut candva sau pentru actele sale de caritate care au fost INSEMNATE si turneul pe care urma sa-l inceapa. In schimb a fost bagat in seama (cat cuprinde)cand a fost acuzat pe doua randuri de molestare sexuala sau cand a ramas saracul om fara nas. Iar acum ca a murit este cel mai important subiect din lume (lasand la o parte toate speculatiile despre moartea sa).

    RăspundețiȘtergere
  3. bree...."(droguri si altele)" .... asta sa n`o mai spui niciodata ... i-a fost inscenat totul :) a murit din cauza dependentei lui de "hapuri" ... gandeste-te ca a facut concerte in scopuri caritabile + multe altele .... misto blog !!!

    chivu

    RăspundețiȘtergere

Tudor Pletea premiul I