marți, 23 iunie 2009

In forta....despre Bac

Am revenit...acasa de la radio si uite ca asa am promis revin sa mai palavragesc ceva pe aci. Astazi am sa incerc sa vorbesc despre ceea ce se intampla in Romania. Cred ca toata lumea s`a plicitisit de subiectul asta dar vreau sa va spun ca eu nu...de ce ? pt ca ne afecteaza din ce in ce mai mult.....pe noi tinerii si in plus si pe profesori....Un bun exemplu ce il pot da....e acela despre bacalaureat 2009. Pleaca profesorii din comisii pt ca nu sunt platiti cum trebuie , adica cu 50 % mai putin decat anu` trecut!!! Ce putem face? Sa ii dam in cap Ministrului?? Nu frate cel mai bine probabil ar trebuie sa ne dezbracam in fata parlamentului si le aratam si noi respectul cu care ei ne trateaza...si anume...Fundu` din tren (cum e vorba din popor)!!! hai ca revin mai tarziu..lasa un comentariu si spune`ti parerea despre subiectul asta..... ca acu`...mi se taie respiratia de cate tampenii sunt in draga noastra Romanie!!!
Cu respect...
Tudor Pletea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tudor Pletea premiul I